Zvani: 67509210

Mūsu nodarbības un treneri:

  • TRX

    Vidēja/augsta intensitāte

    TRX ir piekares sistēmas treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Turoties ar rokām vai kājām pie speciālajiem rokturiem, cilvēks izpilda vingrojumus. Katrā kustībā ir iesaistītas kājas, mugura, vēdera muskuļi, pleci, rokas un kakls. Nodarbība paredzēta dažādiem sagatavotības līmeņiem, jo slodzi iespējams diferencēt. Nodarbība tiek izmantoti arī citi vingrošanas elementi.

  • Fat Burner

    augsta/vidēja int.

    Fat Burner

    Aerobikas nodarbība, kuras laikā tiek uzturēta ilgstoša un vienmērīga fiziskā slodze. Vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu, vispārēju organisma stiprināšanu un locītavu elastīguma trenēšanu. Labs veids kā atvadīties no liekiem kilogramiem.

  • Round Power

    vidēja/augsta intensitāte

    Round Power

    Vidējas intensitātes treniņš, veidots pēc apļa treniņa principa, spēka izturības attīstīšanai, sirds asinsvadu sistēmas nostiprināšanai un vispārējās fiziskās sagatavotības uzlabošanai.

  • Yoga

    Yoga

    Filozofijas, veselības un garīgās attīstības sistēma ar saviem likumiem un noteikumiem, kas radusies vairāk nekā trīs tūkstoš gadu atpakaļ.
    Jogas mācība izšķir gan fiziskos, gan garīgos aspektus, kurus jāprot harmoniski apvienot. Mūsu treneris Adžits Singha Jums palīdzēs ar savām zināšanām, kas uzkrātas vairāk kā 30 gadu garumā, iedvesmos ar savu harismu un neizsīkstošo pozitīvismu. Nodarbības paredzētas gan iesācējiem, gan tiem, kuri jau ir pazīstami ar jogas nodarbībām.

    Yogas nodarbības Jums palīdzēs:

    1. atbrīvoties no mugurkaula muskuļu sasprindzinājuma;
    2. paaugstināt dziļās muskulatūras tonusu;
    3. stiprināt saites un locītavas;
    4. regulēt asinsriti;
    5. līdzsvarot emocijas un prāta darbību.

  • Pilates

    zema intensitāte

    Pilates

    Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās, kura dalās 3 līmeņos. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Pilates – skaista ķermeņa izkopšanas metode. Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības pakāpes, arī cilvēkiem pēc traumām un senioriem.

  • Body Art

    zema/vidēja int.

    Body Art

    BODY ART trenē cilvēku, kā funkcionālu kopumu. Apvieno pozas un klasiskās elpošanas tehnikas ar fiziska treniņa un mentālās relaksācijas sinerģiju. Nodarbība virzīta uz ķermeņa apzināšanos un veselību. Šī treniņa galvenā prioritāte ir trenēt cilvēku kā funkcionālu kopumu. Nodarbība balstās uz jogas pozām. Piemērota ikvienam, kurš vēlas uzlabot savu fizisko formu un garīgo veselību.

  • Power Pilates

    vidēja/zema intensitāte

    Power Pilates

    Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Pilates – skaista ķermeņa izkopšanas metode. Power Pilates  nodarbība ir ar nedaudz augstāku intensitāti.

  • Interval Workout

    augsta intensitāte

    Interval Workout

    Treniņš, kas apvieno augstas intensitātes periodus 40 sekundes un zemas intensitātes periodus 20 sekundes. Spēka vingrinājumi mijas ar kardio slodzi. Nodarbība palīdz attīstīt izturību, spēku un zaudēt lieko svaru. Augstas intensitātes nodarbība.

  • Be Fit+ABL

    augsta/vidēja int.

    Be Fit+ABL

    Vidēji augstas intensitātes nodarbība, kas veltīta visa ķermeņa muskuļu stiprināšanai, izturības un spēka palielināšanai. Nodarbības laikā tiek izmantots speciāls aprīkojums (hanteles, stieņu, step platformas, u.c.) Nodarbības otrā daļa ABL – sēžas, kāju un korsetes stiprināšana.

    Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem.

  • HIIT+Super Power

    augsta intensitāte

    Augstas intensitātes nodarbība, kas sastāv no divām daļām. Pirmā daļa, kuras ilgums 30 minūtes ir augstas intensitātes intervālu treniņš, kas sastāv no vairākiem kardio blokiem. Katrs vingrinājums tiek izpildīts ar individuāli izvēlētu maksimālo ātrumu (intensitāti) no 30-40 sekundēm bez pārtraukuma, tad seko 15-20 sekunžu pārtraukums. Katrs bloks tiek izpildīts vairākas reizes pēc kārtas. Otrā daļa ir mazāk intensīva un tajā ietilpst spēka vingrinājumu komplekss, kas ir vērsts uz vispārējo ķermeņa muskuļu reljefa attīstību un skaista auguma veidošanu. Nodarbība ir aizraujoša un notiek jautras mūzikas pavadībā, tā palīdz patērēt daudz kaloriju un atbrīvoties no liekā svara.