Zvani: 67509210

Mūsu nodarbības un treneri:

  • Yoga

    Yoga

    Filozofijas, veselības un garīgās attīstības sistēma ar saviem likumiem un noteikumiem, kas radusies vairāk nekā trīs tūkstoš gadu atpakaļ.
    Jogas mācība izšķir gan fiziskos, gan garīgos aspektus, kurus jāprot harmoniski apvienot. Mūsu treneris Adžits Singha Jums palīdzēs ar savām zināšanām, kas uzkrātas vairāk kā 30 gadu garumā, iedvesmos ar savu harismu un neizsīkstošo pozitīvismu. Nodarbības paredzētas gan iesācējiem, gan tiem, kuri jau ir pazīstami ar jogas nodarbībām.

    Uz nodarbībām nav iepriekš jāpiesakās.

    Yogas nodarbības Jums palīdzēs:

    1. atbrīvoties no mugurkaula muskuļu sasprindzinājuma;
    2. paaugstināt dziļās muskulatūras tonusu;
    3. stiprināt saites un locītavas;
    4. regulēt asinsriti;
    5. līdzsvarot emocijas un prāta darbību.

  • TBW

    vidēja intensitāte

    TBW

    (Total Body Workout) Vispārējs ķermeņa treniņš, kurā galvenā daļa sastāv no 25 min. aerobās slodzes un 20 min. spēka vingrojumu kompleksa. Tiek izmantotas hanteles, nūjas, stieņi, stepa soli un gumijas espanderi.

  • Pilates

    zema intensitāte

    Pilates

    Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās, kura dalās 3 līmeņos. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Pilates – skaista ķermeņa izkopšanas metode. Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības pakāpes, arī cilvēkiem pēc traumām un senioriem.

  • Body Art

    zema/vidēja int.

    Body Art

    BODY ART trenē cilvēku, kā funkcionālu kopumu. Apvieno pozas un klasiskās elpošanas tehnikas ar fiziska treniņa un mentālās relaksācijas sinerģiju. Nodarbība virzīta uz ķermeņa apzināšanos un veselību. Šī treniņa galvenā prioritāte ir trenēt cilvēku kā funkcionālu kopumu. Nodarbība balstās uz jogas pozām. Piemērota ikvienam, kurš vēlas uzlabot savu fizisko formu un garīgo veselību.

  • Power Step

    vidēja/augsta int.

    Power Step

    Power step- vidēji augstas intensitātes nodarbība, kas apvieno gan vispārējās izturības nostiprināšanu, gan spēka attīstību. Uzsvars tiek likts uz lielajām muskuļu grupām (rokas, mugura, pleci, kājas). Nodarbībās tiek izmantotas hanteles, stepa soli, stieņi, nūjas. Paredzēts dažādas sagatavotības cilvēkiem.

  • Power Pilates

    vidēja/zema intensitāte

    Power Pilates

    Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Pilates – skaista ķermeņa izkopšanas metode. Power Pilates  nodarbība ir ar nedaudz augstāku intensitāti.

  • Interval Workout

    augsta intensitāte

    Interval Workout

    Treniņš, kas apvieno augstas intensitātes periodus 40 sekundes un zemas intensitātes periodus 20 sekundes. Spēka vingrinājumi mijas ar kardio slodzi. Nodarbība palīdz attīstīt izturību, spēku un zaudēt lieko svaru. Augstas intensitātes nodarbība.

  • Be Fit+ABL

    augsta/vidēja int.

    Be Fit+ABL

    Vidēji augstas intensitātes nodarbība, kas veltīta visa ķermeņa muskuļu stiprināšanai, izturības un spēka palielināšanai. Nodarbības laikā tiek izmantots speciāls aprīkojums (hanteles, stieņu, step platformas, u.c.) Nodarbības otrā daļa ABL – sēžas, kāju un korsetes stiprināšana.

    Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem.

  • Pilates ar TRX

    zema intensitāte

    Pilates ar TRX

     Ar Pilates/ TRX palīdzību ir iespējams palielināt ķermeņa elastīgumu, mobilitātes un balansa pieaugumu, iemācīties izjust savu ķermeni, kā arī samazināt sāpes mugurā. Šis ir viens no labākajiem treniņu veidiem visā pasaulē, kuru izvēlas miljoniem cilvēku. Pilates/TRX nodarbību pamatā ir apzināta smagumcentra novirzīšana, kas ļauj aktivizēt centru (core) un muskuļus stabilizatorus, kas nodrošina ķermeņa stabilitāti un līdzsvaru. Nodarbība piemērota ikvienam sagatavotības līmenim. Nodarbības laikā TRX var tikt izmantots periodiski.

  • TRX/ABL

    augsta/vidēja int.

    TRX/ABL

    TRX piekares sistēma ir viens no visefektīvākajiem spēka un izturības treniņiem visā pasaulē. Tā attīsta spēku, lokanību, izturību un stabilitāti, īpaši uzlabojot un nostiprinot dziļo muskulatūru. Nodarbības otrajā daļā ABL uzmanība tiek vērsta uz vēdera, sēžas un kāju muskulatūras nostiprināšanu.

  • HIIT+Super Power

    augsta intensitāte

    Augstas intensitātes nodarbība, kas sastāv no divām daļām. Pirmā daļa, kuras ilgums 30 minūtes ir augstas intensitātes intervālu treniņš, kas sastāv no vairākiem kardio blokiem. Katrs vingrinājums tiek izpildīts ar individuāli izvēlētu maksimālo ātrumu (intensitāti) no 30-40 sekundēm bez pārtraukuma, tad seko 15-20 sekunžu pārtraukums. Katrs bloks tiek izpildīts vairākas reizes pēc kārtas. Otrā daļa ir mazāk intensīva un tajā ietilpst spēka vingrinājumu komplekss, kas ir vērsts uz vispārējo ķermeņa muskuļu reljefa attīstību un skaista auguma veidošanu. Nodarbība ir aizraujoša un notiek jautras mūzikas pavadībā, tā palīdz patērēt daudz kaloriju un atbrīvoties no liekā svara.

  • Deep Work

    vidēja intensitāte

    DeepWORK ir Roberta Šteinbahera holistiskā funkcionālo treniņu sistēma, kas piedāvā kardio, spēka un relaksācijas apvienojumu vienā iedarbīgā treniņā. DeepWORK ir atlētisks, vienkāršs, grūts, unikāls un nelīdzinās nevienai līdz šim pazīstamai treniņu programmai – enerģijas pilns treniņš ar pieciem elementiem. Nodarbības treniņa fāzes ir strukturētas atbilstoši pieciem elementiem- zeme, koks, uguns, metāls un ūdens. DeepWORK ir iespēja pārbaudīt savu spēju robežas, uzstādīt sev aizvien jaunus mērķus un redzēt savu progresu.